Marketin w dobie Świąt Bożego Narodzenia
Marketin w dobie Świąt Bożego Narodzenia
autorem artykułu jest pawel sikora
Dzisiaj Święta to czas zakupów, gdyż tak nas wyedukowała telewizja i przekazy reklamowe, które towarzyszą nam od dzieciństwa. Reklama kształtuje naszą świadomość i postrzeganie świata, informuje nas co dobre a co nie, informuje o nowościach. Reklamom w okresie świątecznym zawsze towarzyszy "ten" cudowny nastrój, kolędy rozbrzmiewające w tle przekazu, który funduje nam reklamodawca.
Nasi dziadkowie wspominają Święta ze swojej młodości z łezką w oku, gdyż tamte Święta były wyjątkowe, bez billboardów, bez spotów telewizyjnych... Czas spędzony w gronie najbliższych był przepełniony Świątecznym duchem i miłością do Jezusa, którego narodzenie świętujemy.
Młodzież często uprzyjemniała czas kolędując i wyśpiewując świąteczne piosenki. Kolędnicy byli zawsze miło i przyjemnie przyjmowani, niczym członkowie rodziny. Dzisiaj Ci sami kolędnicy muszą borykać się z ochroniarzami na strzeżonych osiedlach, psami ujadającymi i broniącymi posesji w ten wspaniały okres czasu. Dzisiaj kolędnik może napotkać więcej trudności niż zwykłemu Kowalskiemu może się wydawać.
Kiedyś cieszono się z drobnych podarunków, dzisiaj poprzeczkę stawia się coraz wyżej, dzieci dyrygują swoim rodzicom, a Ci przyzwyczajają je do zepsucia. Zadajmy sobie jedno proste pytanie, niech każdy sobie je zada tak szczerze jak tylko potrafi: Gdzie się podział duch Świąt ? Kiedyś wystarczył, śpiewnik, piosenki świąteczne, miłość, pogoda ducha i radość z narodzin Pana, pieniądze odchodziły w zapomnienie, gdyż były cenniejsze wartości...
--
Paweł Sikora
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Zobacz takze:
Agencje pracy szukają już tylko fachowców.
Jak łatwo założyć własną firmę - Doradztwo zakupowe
Dyskretny urok skutecznej prezentacji
Program partnerski dla opornych, czyli jak to tak napra
Spa i czartery na Mazurach